Get your own Digital Clock

follower yang CUTE

coretan kaseh

                    ...CINTA JARAK JAUH...

apakah itu CINTA?
cinta itu susah nak disimpulkan tetapi bagi saya cinta itu memerlukan pengorbanan dan kejujuran di dalam setiap perhubungan.
seperti saya juga, saya adalah mangsa cinta jarak jauh.
ramai orang berkata kepada saya "ko x takut ke qela kalau bf ko cari lain,yelah korang kan jauh..ape yang dye buat sume ko x twu"
inilah kata2 yang salu saya dengar..tp bg saya, saya mesti percayakan dye.biarlah org nak kata apa yang penting saya tawu n kenal dye camne..tipulah sgt klu saya cakap saya xpernah curiga dgn dye..ya..mmg saya pernah rasa begitu tp saya akan tolak mentah2 perasaan itu. kalau nak ikutkan kata hati je mmg hubungan kami akan sentiasa bergolak seperti ombak memukul pantai..cewahhh...sentiasa bergaduh tp siyez saya cakap kami jrg bergaduh selama kami kenal..boleh kira la kami gduh bape kali.
kadang2 mbr2 pun tanye cmne ko jge hubungan sampai skrg,saya tiada rahsia cmne nak jge hubungan supaya jrg ada pergolakn tp sperti yg sy ckp la yg pntng kena ada kejujuran n slg percya satu sama len.itu saja!! sy pon x percaya kami akan lama smpai sekarg.wink-wink* 29 MAY 2012 ni genaplah hbungan kami 7 thn..





wahhh...HEPY ANNIVERSARY yg ke-7 tuk sy n boyfie..heee


sambung balik-> sy pon xnak berharap terlalu tinggi akn hbgn ni.yelah manalah twu bercinta bgai nak rak tp akhirnya kecundang di tgh jln..sy xnk t sy frust menonggeng pulop..opsss!!

biarlah kte bercinta hanya untuk menyelami hati masing2 dan mengisi ruang kekosongan di hati tapi ingat jgn bercinta hanya untuk nafsu semata2 ya..alamak tergadai lah maruah gamaknya t..

ia peringatan tuk diri sy juga..kita manusia kan x lari drpd godaan syaiton kn..huu..bagus jgak cinta jarak jauh terhindar dr segala maksiat. kami ada jg membncgkan hbgn ni..insya'Allah lps sy grade n dpt kerja si dia nak hntr minang..yahoooo!!!

moga hbngn kami diredhai oleh ALLAH SWT n berkekalan jodohnye..aminn...


saya suka ayt ni...

Walaupun jauh, saya tetap SETIA dengan awak.
♥ Walaupun jauh, HATI saya tetap pada awak.
♥ Walaupun jauh, saya akan tetap TUNGGU awak.
♥ Walaupun jauh, saya tak pernah berhenti CINTA kan awak.
♥ Walaupun jauh, saya sentiasa RINDU kan awak.
♥ Walaupun jauh, awak sentiasa ADA di HATI saya.

suka ayat ni jgk...

''3 main rules in relationships: 

-don’t lie, 

-don’t cheat and 


-don’t make promises you can’t keep''.


huu...sudahlah membebel je ko qela..pnt da menaip ni..
ok sudi2lah membaca yew kawan2..
saje2 je ni..hee
ASSALAMMUALAIKUM^^

8 comments:

  1. semoga berbahagia ye :)
    yaya juga pernah ada cinta jarak jauh..cme xde jodoh sbb allah dah tentukan

    ReplyDelete
  2. thanx yaya..amin..doakan kami pnjg jodoh
    tp x mau lah berhrp sgt
    tkot jdh kami x bersatu..
    juz meghrp yg terbaik tok kami..
    thanx sudi bace,..
    mungkin Allah da tentukan yg terbaik tok yaya
    don't be sad k..

    ReplyDelete
  3. erm..saye pernah dgr yang cinta jarak jauh ni kuat ikatannya..betul ke??

    ReplyDelete
  4. huu...tah la wak..lau ade jdh ade lah..
    sume Allah yg tentukan
    tp sy kapel jrk jauh la sy kekal smpai skrg..
    alhmdulillah..

    ReplyDelete
  5. cuwet2!!
    smoge kekal yeee!
    heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee..thanx syg
      doakan kami ya..
      heee^^

      Delete
  6. Header kita sama. Tapi corak lain2 kan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee...yelah..header kte same cume design je len...

      Delete